duminică, 12 septembrie 2010

O scrisoare de dragoste♥



Una dintre cele mai frumoase poezii de dragoste din ultimul timp a fost scrisă de o fată din America.Este intitulată:”Lucrurile pe care nu le-ai făcut”.Iat-o:

Îţi aduci aminte de ziua în care ţi-ai luat pentru prima dată o maşină nouă iar eu am îndoit-o?Credeam că mă vei ucide,dar tu nu ai făcut-o.

Îţi aduci aminte de data aceea în care te-am târât pe plajă,iar tu spuneai că ar fi trebuit să plouă,şi chiar a plouat?Credeam că vei striga:”Ţi-am spus!!!”.Dar tu nu ai făcut-o.

Îţi aminteşti de data aceea în care pălăvrăgeam cu toţi cu care ne întâlneam,ca să te fac gelos,şi tu ai devenit gelos?Credeam că mă vei părăsi,dar tu nu ai făcut-o.

Îţi aduci aminte de data aceea în care am răsturnat tortul de căpşuni pe covoraşul maşinii tale?Credeam că mă vei lovi,dar tu nu ai făcut-o.

Îţi aminteşti de data aceea în care am uitat să-ţi spun că la petrecere se cere ţinută obligatorie iar tu ai venit în blugi?Credeam că o să mă pedepseşti,dar tu nu ai făcut-o.

Da,sunt multe lucruri pe care nu le-ai făcut.Şi aveai răbdare cu mine,şi mă iubeai şi mă protejai.

Erau multe lucruri pentru care vroiam să-mi cer iertare atunci când te-ai fi întors din Vietnam.DAR NU TE-AI MAI ÎNTORS.

Trist,nu-i aşa?Citeam întâmplător această mică povestioară cu tâlc şi a trebuit să trag singură concluzia.Dar mai mult decât atât,ma tulburat povestea întrucât simt că mă aflu într-o situaţie destul de asemănătoare.Am multe lucruri pentru care trebuie să îmi cer iertare şi mai multe motive să mă schimb.Viaţa mea începe să ia o întorsătură ciudată,cu ajutorul căreia realizez toate greşelile făcute şi singurul lucru care îmi rămâne de făcut este să mă rog să mai am şansa să îmi cer scuze şi să repar toate greşelile pe care le`am făcut.Şi,ca o continuare a poveştii sau mai bine zis un feedback…Există o regulă de aur:Trecem o singură dată prin viaţă!Aşadar,orice bine pe care îl putem face sau atenţia pe care putem să o arătăm oricărei fiinţe umane,să o facem imdeiat.Să nu o amânăm pentru mai târziu,nici să uităm de ea,deoarece nu trecem prin viaţă de doua ori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu