luni, 13 septembrie 2010

School again?!


Iată că a sosit,poate cea mai puţin aşteptată zi din an,şi anume prima zi de şcoală.Mi`ar plăcea să spun “legendarul 15 septembrie”,însă anul acesta e 13 septembrie,parcă e predestinat 13-ghinion-scoală?Să nu o luăm aşa,cu toate că parcă mai sunt puţin revoltată din cauza celor două zile de vacanţă furate.Sincer,azi mergând spre scoală,usor entuziasmată că mă îmi reîntâlnesc colegii mi-am amintit şi de părţile mai puţin plăcute,cum af fi noroiul din faţa şcolii.Dar,am trecut şi peste asta.Intrând în şcoală am realizat că parcă duceam dorul gălăgiei şi a îmbulzelii de pe coridor, mă simţeam în largul meu.Am fost fericită şi să-mi revăd colegii,ba chiar şi feţele profesorilor nu mi se păreau la fel de acre ca şi anul trecut,să fie din cauză că abia a început anul sau nu am ştiut să văd eu partea bună a lor?Trebuie să recunosc că în ciuda trezitului greu de dimineaţă şi a învăţatului parcă aşteptam şcoala,duceam lipsa mirosului de clor,a gresiei alunecoase şi a băii reci.

Am observant în jur şi un alt tablou nu demult uitat BOBOCII!Mi-a făcut plăcere să-i văd uşor timizi şi speriaţi în faţa noii încercări numite LICEU,iar văzându-i mi-am amintit de toate emoţiile pe care le-am avut în urmă cu un an.

În încheiere,vreau doar să spun că sper din tot sufletul ca anul acesta şcolar să fie mai bun din toate punctele de vedere,dar asta ţine mai mult de noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu