luni, 13 septembrie 2010

Prieteni vechi,prieteni noi


Alexandra.....În vara 2009....am câştigat o excursie într'un tur al ţării....Pentru elevii cu premiul I .....Atât Alle cât şi eu făceam parte din grupul acela de copii....Eu şi alle...în acele momente....nu comunicam foarte mult...doar spre sfârşitul călătoriei ne-am cunoscut mai bine.

Eram uimită...de frumuseţea ei....are niste ochi superbi...Albaştrii,mari,rotunzi...perfecţi!

A început o nouă etapă a vieţii noastre...LICEUL....aşa a fost să fie..încât să fim într-o clasă....Şi pe parcursul clasei a 9a... am început încet-încet să ne înţelegem foarte bine...

În acest moment...Alle e una din cele mai bune prietene ale mele...Şi asta pentru că.. este o persoană deosebită... inteligentă....frumoasă....deschisă...silitoare...foarte de treabă...etc... să nu mai vorbim de stilul ei....de talentul ei la facut poze! are nişte poze minunate!! Şi cum spunea o pers. pozele ei sunt cele mai frumoase din zona aceasta...! chiar aşa e..!

Pot să spun că poţi conta oricând pe ea! Poţi să îi zici orice...şi fi sigur că nu o să zică la nimeni nimic.

Şi spre surprindera noastră,,,, în clasa 9a am descoperit...că noi două...am fost la grădiniţă... împreună...şi pe deasupra eram şi prietene bune.

Sincer mă simt foarte fericită şi norocoasă ca am lângă mine o persoană precum Alle!

Şi în 2 cuvinte... TE IUBESC!

Mulţumesc Roxy,pentru cuvintele frumoase şi pentru că ţi-ai făcut timp să scri toate astea.Este adevarat tot ce a zis ea,iar eu,la rândul meu sunt fericită că am o aşa prietenă aproape şi că ştiu că pot conta pe ea oricând.Odată cu excursia şi liceul am reîntâlnit o prietenă veche,astfel încă odată viaţa mi-a demonstrat că nu poţi şti niciodată ce întorsături poate lua.

Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu